Конспект музичного заняття-розваги для дітей раннього віку

Клоун в гостях у малят


Мета: розвивати у дітей музичні здібності;
             стимулювати у дітей пам’ять та образне мислення.
Завдання :розвивати у дітей вміння відчувати та розрізняти настрій музики;
                 заохочувати дітей реагувати на музику відповідними рухами, грою на музичних інструментах;
                 ознайомити дітей із ляльковим театром.


Заняття-розвага
Звучить аудіо запис « Пісня про доброту», слова Валерія Шульжика, Музика Володимира Львовського. До музичної зали заходять діти і сідають на заздалегідь підготовлені стільці.
Музичний керівник: Доброго ранку, любі діти. Сьогодні до нас завітає незвичайний гість.
Лунає дзвоник.
Вихователь: Що за дзвін, що за дзвін
                         Звідкіля лунає він?
Із-за ширми виглядає клоун, усміхається дітям, потім виходить на центр музичної зали і танцює танок.
Клоун: Я дзвоню тут раз у раз,
               Гостювати йду до вас.
               Здрастуйте, малята,
               Хлопчики, дівчатка.
               А скажіть скоріш мені,
               Чи мене впізнали  ви?
               А чи любите, малятка,
               Ви відгадувать загадки?
               Тож перша загадка така…

На дворі і на току – скрізь луна: « Кукуріку!»
 Гордо птах цей походжає, дуже пишний хвостик має,
Шпори, гребінець чарівний…Що за птах цей, дітки?...    ( півник)
Клоун: А чи знаєте ви пісню про півника?
              Заспівайте – у ту ж мить
               Красень-півник прилетить!
Діти співають пісню про півника. По закінченню пісні на ширмі з’являється Півник під музику «Півень».
Пісня « Півник», слухання музики « Півень».
Півник: Ку-ку-рі-ку!
Добрий день, малята,
Хлопчики й дівчатка.
Як почув ваш гарний спів,
До вас одразу прилетів.
Буду з вами я гуляти
Та зерняточка шукати.
Клоун ( підходить до Півника з Тарілкою):
Півник «клює» зернята з тарілки, потім дякує за частування і щезає за ширмою.
Клоун: Увага, наступна загадка!
Влітку сіренький,
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає  … ( Заєць)
На ширмі з’являється зайчик.
Зайчик: Ви вгадали, так, я -  Зайчик,
                Кличуть всі мене « стрибайчик».
                Як давно відомо всім,
                 Я капусту й моркву їм.
Клоун: Нумо, Зайчику вухатий,
               Давай разом танцювати.
               Ну а ви, мої малята,
               Уявіть що ви зайчата.
Звучить музика на вибір музичного керівника. Діти разом із клоуном виконують імпровізований танок, стрибаючи в ритмі музики, як зайчики.
Зайчик на ширмі також «танцює».
Зайчик: А можна і я малятам загадки загадаю?
Клоун: Загадуй.
Зайчик: Мої загадки незвичні –
                Мої загадки музичні.
                А чи діточки впізнають,
                 на чому зараз я заграю?
Музично-дидактична гра « На чому я граю?»
Негучно звучить музика на вибір музичного керівника. Зайчик у ритмі музики на них «грає» - спочатку на бубоні, потім на дзвіночках, на барабані. Діти мають  назвати інструмент, на якому цієї миті «грає» Зайчик.
Загадки: Дітям дуже любо
                 Стукати у…. ( бубон)

                  Вони як квіти називаються,
                 Чудовим дзвоном заливаються… ( дзвіночки)

                   Бум-бум-бум, тра-та-там,
                   Що так грає?     …   (барабан)
Зайчик:   Як малята гарно грали,
                  Ще й загадки відгадали.
                  Що ж мені додому час,
                   Я прийду іще до вас.
До побачення!
Клоун: Діти, ви відгадали всі загадки,
              Лишилась ще одна.
               Що це, дітки, в мене є –
                І солодке, і смачне?
                Гляньмо в кошик, під скатерку –
                Я приніс для вас…. ( цукерки)
Клоун відкриває кошик із цукерками і роздає їх дітям.
Пригощайтесь, пригощайтест
І мене не забувайте!
Добре я погостював –
І співав, і танцював.
Розлучатись з вами шкода,
Та зустрінемося згодом!

До побачення!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Семінар - практикум "Граємо з дітьми залюбки"

Комплексне музичне заняття для дітей раннього віку