Конспект музичного заняття-розваги для дітей раннього віку
Клоун в гостях у малят
Мета: розвивати у дітей музичні здібності;
стимулювати у дітей
пам’ять та образне мислення.
Завдання :розвивати у дітей вміння відчувати та розрізняти настрій музики;
заохочувати дітей
реагувати на музику відповідними рухами, грою на музичних інструментах;
ознайомити дітей із
ляльковим театром.
Заняття-розвага
Звучить аудіо запис « Пісня про доброту», слова Валерія Шульжика, Музика
Володимира Львовського. До музичної зали заходять діти і сідають на заздалегідь
підготовлені стільці.
Музичний керівник: Доброго ранку, любі діти.
Сьогодні до нас завітає незвичайний гість.
Лунає дзвоник.
Вихователь: Що за дзвін, що за дзвін
Звідкіля лунає він?
Із-за ширми виглядає клоун, усміхається дітям, потім виходить на центр
музичної зали і танцює танок.
Клоун: Я дзвоню тут раз у раз,
Гостювати йду до вас.
Здрастуйте, малята,
Хлопчики, дівчатка.
А
скажіть скоріш мені,
Чи мене впізнали ви?
А чи
любите, малятка,
Ви
відгадувать загадки?
Тож
перша загадка така…
На дворі і на току – скрізь луна: « Кукуріку!»
Гордо птах цей походжає, дуже пишний
хвостик має,
Шпори, гребінець чарівний…Що за птах цей, дітки?... ( півник)
Клоун: А чи знаєте ви пісню про півника?
Заспівайте – у ту ж мить
Красень-півник прилетить!
Діти співають пісню про півника. По закінченню пісні на ширмі з’являється
Півник під музику «Півень».
Пісня « Півник», слухання музики « Півень».
Півник: Ку-ку-рі-ку!
Добрий день, малята,
Хлопчики й дівчатка.
Як почув ваш гарний спів,
До вас одразу прилетів.
Буду з вами я гуляти
Та зерняточка шукати.
Клоун ( підходить до Півника з Тарілкою):
Півник «клює» зернята з тарілки, потім дякує за частування і щезає за
ширмою.
Клоун: Увага, наступна загадка!
Влітку сіренький,
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає … (
Заєць)
На ширмі з’являється зайчик.
Зайчик: Ви вгадали, так, я -
Зайчик,
Кличуть всі мене « стрибайчик».
Як
давно відомо всім,
Я
капусту й моркву їм.
Клоун: Нумо, Зайчику вухатий,
Давай разом танцювати.
Ну а
ви, мої малята,
Уявіть що ви зайчата.
Звучить музика на вибір музичного керівника. Діти разом
із клоуном виконують імпровізований танок, стрибаючи в ритмі музики, як
зайчики.
Зайчик на ширмі також «танцює».
Зайчик: А можна і я малятам загадки загадаю?
Клоун: Загадуй.
Зайчик: Мої загадки незвичні –
Мої
загадки музичні.
А
чи діточки впізнають,
на
чому зараз я заграю?
Музично-дидактична гра « На чому я граю?»
Негучно звучить музика на вибір музичного керівника.
Зайчик у ритмі музики на них «грає» - спочатку на бубоні, потім на дзвіночках,
на барабані. Діти мають назвати
інструмент, на якому цієї миті «грає» Зайчик.
Загадки: Дітям дуже любо
Стукати у…. ( бубон)
Вони як квіти називаються,
Чудовим дзвоном заливаються… ( дзвіночки)
Бум-бум-бум, тра-та-там,
Що так грає? … (барабан)
Зайчик: Як малята гарно грали,
Ще й загадки відгадали.
Що ж мені додому час,
Я прийду іще до вас.
До побачення!
Клоун: Діти, ви відгадали всі загадки,
Лишилась ще одна.
Що
це, дітки, в мене є –
І
солодке, і смачне?
Гляньмо в кошик, під скатерку –
Я
приніс для вас…. ( цукерки)
Клоун відкриває кошик із цукерками і роздає їх дітям.
Пригощайтесь, пригощайтест
І мене не забувайте!
Добре я погостював –
І співав, і танцював.
Розлучатись з вами шкода,
Та зустрінемося згодом!
До побачення!

Комментарии
Отправить комментарий