Розвага для дітей раннього віку
Вовк і козенята
Мета: прищеплювати дітям навички щодо правильної координації
рухів; формувати поставу; сприяти фізичній підготовці малят; розвивати уяву,
фантазію, емоційне сприйняття казкових героїв, уміння бути організованими;
вчити підтримувати дружні стосунки.
Хід заняття
Ведуча: Сьогодні ми з вами, малята, потрапимо в казку « Вовк і козенята». Ви не
злякаєтесь вовка? Будете слухняними? Тож рушаємо до лісу, де живе Коза з
козенятами.
Наші ніженьки ідуть,
До Кози нас всіх ведуть. ( Ходьба в
середньому темпі.)
Йдемо ми тихенько,
Щоб не чув нас Вовк сіренький. (Ходьба
на носочках.)
Всі на п’ятках ми підемо,
До Кози стежку знайдемо. (Ходьба на п’ятках.)
Дітки швидко ви рушайте, До Кози ви поспішайте. ( Біг.)
( Діти підходять до хатинки
Кози.)
Довго ми до хатки йшли,
Ось вона, її знайшли.
Гей, виходь, Коза, швиденько,
Йшли до тебе ми довгенько.
(Коза виходить із хати.)
Лунає українська народна
мелодія)
Коза: Здрастуйте, мої малята,
Любі хлопчики й дівчатка!
Буду я, Коза , вам Мати,
Ви – мої всі козенята.
(Діти одягають маски козенят і
перетворюються на козенят.)
Ведуча: Жила-була Коза зі своїми козенятами. Одного разу вона зібралася піти по
капусту, а перед тим заспівала свою улюблену пісеньку. Козенята дуже любили її
слухати, коли їхня матінка співала. Голосок у неї був ласкавий і дуже
тоненький.
Виконується пісня Кози.
Я рогата, бородата. Ме! Ме!
Молоко даю малятам. Ме! Ме!
Ходить вовчик біля хати. Ме! Ме!
Хоче з’їсти вас, малята. Ме! Ме!
Ручки, ніжки ви ховайте. Ме! Ме!
Двері ви не відчиняйте. Ме! Ме!
Ви сидіть тут всі тихенько. Ме! Ме!
Принесу Вам щось смачненьке. Ме! Ме!
( Коза виходить)
( Виконується «Танок козенят» (
біг, стрибки, довільні рухи руками і ногами, лежачи на спині)
( Стук у двері)
Ведуча: Хто це може бути? Мабуть, вовк! Так, він. Ховайтеся, козенята!
(Діти ховаються за стільчики)
(Виконується «Пісня вовка».)
Тук- тук –тук ! Тук – тук –
тук!
Де козенята? Я їм друг.
Ось вам капустинка
Та іще морквинка,
Шапочки пухові,
Чобітки нові.
Вовк: Я – ваша мати,
Треба двері відчиняти!
Козенята: Вовк ти, а не мати. Геть! Не будемо відчиняти!
Вовк: Почекайте, почекайте! Я ще повернуся!
(Звучить музика. Вовк тікає)
Ведуча: і побіг Вовк до Півника, який учив усіх гарно співати.
( Під музику з’являється Півник.)
Вовк: Півнику, братику, навчи мене співати тоненьким голосочком! Дуже прошу!
Півник: Навчу! Кукуріку!
Ведуча: Погодився Півник, бо не знав, для чого Вовку тоненький голосок.
(Вовк декілька разів повторює
уривок із пісні Кози, спочатку співає грубими голосом, а потім, як Коза.)
Вовк: Спасибі Півнику! Спасибі , братику! Допоміг ти мені.
Півник: До побачення , Вовчику! Кукуріку!
Ведуча: Пішов вовк знов до хатинки Кози й заспівав. (Вовк виконує уривок з пісні Кози)
Ведуча: Почули козенята пісеньку матінки і відчинили двері злому вовкові. Що буде
з козенятами, гарненькими малятами? Поїсть їх Вовк, а матінка засумує і помре
від горя. Треба рятувати, виручати маленьких козенят.
Вовчику-братику, пограйся з козенятами, гарненькими малятами. Мабуть ти не
вмієш гратись?!
Вовк: (убік)Вмію і дуже добре. Гаразд, пограюсь, а потім усіх з’їм.
( Виконується пісня-гра «Іде
коза з козенятами».)
Іде коза з козенятами, гарненькими малятами.
(
Діти йдуть по колу, взявшись за руки.)
Не води маляток у ліс, там їх вовк сердитий з’їсть.
( Погрозливо показують
пальчиком у різні боки з поворотом голови.)
Як? Ось так! Гам!
( Розводять руки в сторони,
імітуючи пащу вовка)
Іде коза з козенятами, гарненькими малятами.
(
Діти йдуть по колу, взявшись за руки.)
Ти веди їх на лужок їм заграє пастушок
( Сходяться – розходяться,
тупаючи ніжками, нахиляються вправо вліво, імітуючи гру на сопілці).
Як? Ось так! Ду-ду!
Іде коза з козенятами, гарненькими малятами.
(
Діти йдуть по колу, взявшись за руки.)
Ви під музику у крузі, затанцюйте, любі друзі.
( Кружляють навколо себе,
пружинка.)
Як? Ось так!
Іде коза з козенятами, гарненькими малятами.
(
Діти йдуть по колу, взявшись за руки.)
Ви додому поспішайте, молоко всі випивайте
Як? Ось так!
( Присідають – встають,
імітуючи що п’ють молоко)
Іде коза з козенятами, гарненькими малятами.
(
Діти йдуть по колу, взявшись за руки.)
Треба всім лягати спати, Буде матінка співати.
Як? Ось так!
( Імітують, що сплять. Лягають
на спинку, зігнувши ноги у колінах, роблять « гойдалку»).
Вовк: Ох, як я їх буду їсти? Вони такі гарненькі, маленькі.
( Під музику з’являється Коза з
капустою)
Ведуча: А ось і матінка повернулася, хотіла покарати вона Вовка за своїх козенят,
бо не знала, що вони сплять.
Коза: (наставила ріжки) Гей,поганий ,злий Вовчиську! Що ти накоїв?
Вовк:( до Кози) Коза, не гнівайся, не
хвилюйся. Козенята твої сплять. Просинайтесь, козенята, Любі хлопчики й
дівчатка!
( Козенята просинаються, Коза
пригортає їх до себе)
Вовк: Мені сподобалось так грати, Хочу ще й затанцювати. Будьмо друзями,
рідненькі, затанцюємо швиденько!
(Виконується танок Вовка з
козенятами ( фонограма). Біг по колу, сходяться – розходяться, знову біг по
колу.)
Вовк: Щасливі усі малята
Вийшли з прикрощів таких.
Живі всі-всі козенята,
Так радію я за них.
Ведуча: Вовчику, це не козенята,
З дитсадочку це
малята.
А це не матінка Коза,
А люба вихователька.
Вовк: Мабуть, ви їм у садочку говорили:
« Що якщо ви самі вдома,
То
запам’ятайте
Ви людину незнайому
В дім свій не пускайте!»
Ведуча: Так, це діти наші знають
Й добре пам’ятають.
Треба нам із Тобою прощатись
Та додому повертатись!
Ведуча: А щоб ти не сумував, малята подарують тобі ось таке сонечко, поглянувши на
яке, ти будеш завжди добрим, лагідним, усміхненим.
Вовк: Спасибі, діти, за подарунок.
До побачення, малята,
Ще прийду до вас на
свято!
Ведуча: Ось стежиночка мала до садочка повела …(ходіння).
Дитсадок довго шукали, бігли (біг),
йшли (ходіння),втомились, впали ( Вправи на дихання , лежачи на спині).
Ось і скінчилась чудова подорож.

Комментарии
Отправить комментарий