Конспект тематичного музичного заняття-розваги для дітей раннього віку

Весна крокує в гості до малят



Мета: закріпити з дітьми музичний та ігровий матеріал, який використовуватиметься під час проведення свята Весни

Завдання:закріпити з дітьми пісні на весняну тематику, пісні окремих персонажів, що звучатимуть на майбутньому святі весни;поімпровізувати з дітьми над музично-ритмічними рухами, у яких вони передаватимуть образи Курчаток, Метеликів, Квіточок тощо.

Хід заняття-розваги
Діти сидять півколом. Музичний керівник вітається з ними
Музичний керівник: Діти, надворі вже сходить сніг, гріє тепле сонечко, пташки повертаються з теплих країв. Коли так буває? Прихід весни всім нам дарує чудовий настрій! Ви згодні зі мною?
         Як хороше!  До нас в віконце
Вже зазирає тепле сонце.
Промінчики торкаються маляток. Чому б для сонечка разом не заспівати? Діти, заспіваємо сонечку пісеньку?
Пісня « Весело сонечко сміється»
Музичний керівник: Весна-красна не забарилась –
                                       Усе навкруг причепурилось.
                                       Пташки пісні свої співають,
                                       У небі високо літають.
                                       Погляньте, як до нас завзято
                                       Вже поспішають Курочка й Курчата!
Показує картину «Курка з курчатами».
Музичний керівник: Скільки курочок до нас завітало? А курчаток?
Давайте послухаємо музику про курочку.
Слухання музики «Курочка».
Музичний керівник: Діти, курочка яка? А який настрій та характер у цієї музики? А як називаються дітки курочки? Давайте з вами постараємося уявити себе маленькими пухнастими курчатами.
Пісня-гра «Курчата» слова Т. Волгіної музика А. Філіпенка
Вихователь імітує рухи курочки, а діти повторюють за нею.
Музичний керівник: Ой яка гарна курочка була і такі ж дивовижні маленькі курчата. Діти, паослухайте уважно, що це за звуки? (Музика дощу звучить) Правильно. А звідки цей дощик узявся? Налетіла маленька хмаринка, затулила сонечко, і пішов дощ. Здається, я знаю, що це за хмаринка. Погляньте, вона вже наближається до нас.
Хмаринка-вихователь: Я – хмаринка весняна.
                                           В небі синьому літаю,
                                           Крапельки води збираю
             І у вигляді дощу їх на землю опускаю.

Музичний керівник: Діти, невже ми мокнутимемо під дощем? Що нам потрібно зробити? Молодці. Під парасолькою нам ніякий дощ нестрашний!. А щоб нам було весело, пропоную пограти в гру.
Гра « Парасолька»
Звучить весела, танцювальна музика у виконанні музичного керівника. Діти танцюють, веселяться. Як тільки музика припиняє звучати і чути легкі удари по клавішах у верхньому регістрі – діти швиденько біжать під парасольку, яку тримає вихователь.
Гру можна повторити кілька разів. Для цікавості вихователь з парасолькою може постійно змінювати своє місцезнаходження в залі, аби діти могли швидко зорієнтуватися і підбігти до нього під час «музики дощу».
Музичний керівник: Дощик землю намочив, і виросли чудові квіти на галявинці. Які різнобарвні квіти навесні! Діти пограємо з квітами у захопливу гру?
Гра « Квіти»
Для гри знадобляться паперові квіти з кольоровими серединками жовтого, червоного, синього та зеленого кольорів та відповідні квіти-браслети.
На середині зали в одну лінію потрібно викласти чотири квітки з різними кольоровими серединками, і такі самі квіти розкидати по всій залі. Обирають чотирьох дітей, кожній дитині на руку вдягають квітку-браслет із серединкою певного кольору.
Звучить легка, весела музика, під яку діти рухаються залою, збираючи квіти з кольоровими серединками, що відповідають їхнім квітам-браслетам, і кладуть їх на квітки з відповідними кольоровими серединками, що розміщені на середині зали. Гра триває доти, доки діти не визбирають усі квіти. Переможцем обирають ту дитину, яка впоралась із завданням найшвидше. Гру можна проводити кілька разів, щоразу обираючи для участі нову четвірку дітей.
Музичний керівник: Весна – це свято великого тепла, радості, щирих усмішок та чуттєвого настрою. Тож на завершення нашого заняття пропоную всім повести весняний хоровод.

Звучить музика на вибір музичного керівника. Діти водять хоровод.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Семінар - практикум "Граємо з дітьми залюбки"

Конспект музичного заняття-розваги для дітей раннього віку

Комплексне музичне заняття для дітей раннього віку