Пухнастик на гостині в малюків



Мета: Сприяти зняттю нервового напруження дітей, подоланню негативних емоцій. Формувати приязне ставлення до дорослих та однолітків. Сприяти ідентифікації дитиною себе зі своїм іменем. Учити вживати в моленні свої ім’я; відповідати на запитання; порівнювати предмети за величиною, на дотик. Формувати уявлення про курчат; поняття «великий» « маленький». Розвивати сенсорні відчуття. Виховувати впевненість, допитливість, гостинність.
Хід заняття

Гра-сюрриз « Знайомство з пухнастиком»
Музичний керівник: Діти, хто знає, що у мене в руці? Там заховався хтось дуже маленький. Він проситься до вас. Щоб випустити його, треба розігнути пальці по черзі. Хто хоче спробувати? Хто це? ( курчатко) Подивіться яке воно гарнюсіньке! А воно маленьке чи велике? А ще воно м’яке і пухнасте. І тому звати його Пухнастиком. Воно хоче з кожним з вас привітатися.

Гра-інсценізація « Привітання – доторкання»
Музичний керівник під спокійну музику у записі із курчатком підходить до кожного маляти і каже: « Привіт! Я – Пухнастик! А – ти хто?» Діти вітаються, торкаючись курчатка пальчиком, і переконуються, що воно й справді м’яке і пухнасте. Якщо дитина ще не говорить і не називає свого імені, то це за неї робить вихователь. Пухнастик кожному каже комплімент. Потім вітається з вихователем і звертається до нього.
         Пухнастик: Яка у Вас гарна посмішка!. Це, мабуть тому, що Ви любите усіх цих діток.
Музичний керівник: Діти, а серед ваших іграшок є м’які й пухнасті?  Пошукаємо так і познайомимо з ними курчатко. (Знайомить) От ми і познайомили наші іграшки з Пухнастиком. Тепер трохи пограємо.

Музична жестова гра « Познайомимось»
Музичний керівник під фонограму виконує пісню М.Шутя
« Познайомимось», діти за зразком виконують рухи.
1.     Наше коло, мов сім’я,
(Широко розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують пальцем по колу).
Добрий день усім, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Добрий день усім, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!
(Плескають у долоні в ритмі музики).
2.     Наше коло, мов сім’я,
(Широко розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують пальцем по колу).
Усміхнись тому, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Усміхнись тому, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!
(Плескають у долоні в ритмі музики).
3.     Наше коло, мов сім’я,
(Широко розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують пальцем по колу).
Обніми того, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Обніми того, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!

Музичний керівник: Дітки у вас усіх є мами, котрих ви дуже любите. А як називається мама у курчатка? А ми зараз послухаємо музику про курочку.

Слухання музики « Курочка»

         Музичний керівник:  Яка звучала музика? Курочка яка?

Музичний керівник:  Давайте, ми зараз з вами побудемо на мить курчатками і поспіваємо пісню про них.

Пісня з рухаими « Курчата» слова Т. Волгіної, музика А. Філіпенка (наслідуючи вихователя)

Пухнастик: Ой ви, мені нагадали про маму, а вона напевно вже хвилюється за мене. Дякую за гостину. Мені дуже у вас сподобалось. Ви веселі добрі дітки. Можна я ще до Вас прийду.


Діти , прощаються із курчатком, за бажанням торкаються його пальчиком.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Семінар - практикум "Граємо з дітьми залюбки"

Конспект музичного заняття-розваги для дітей раннього віку

Комплексне музичне заняття для дітей раннього віку