Пухнастик
на гостині в малюків
Мета: Сприяти зняттю
нервового напруження дітей, подоланню негативних емоцій. Формувати приязне
ставлення до дорослих та однолітків. Сприяти ідентифікації дитиною себе зі
своїм іменем. Учити вживати в моленні свої ім’я; відповідати на запитання;
порівнювати предмети за величиною, на дотик. Формувати уявлення про курчат;
поняття «великий» « маленький». Розвивати сенсорні відчуття. Виховувати
впевненість, допитливість, гостинність.
Хід заняття
Гра-сюрриз « Знайомство з пухнастиком»
Музичний керівник: Діти, хто знає, що у мене в руці? Там заховався хтось дуже маленький. Він
проситься до вас. Щоб випустити його, треба розігнути пальці по черзі. Хто хоче
спробувати? Хто це? ( курчатко)
Подивіться яке воно гарнюсіньке! А воно маленьке чи велике? А ще воно м’яке і
пухнасте. І тому звати його Пухнастиком. Воно хоче з кожним з вас привітатися.
Гра-інсценізація « Привітання – доторкання»
Музичний керівник під спокійну
музику у записі із курчатком підходить до кожного маляти і каже: « Привіт! Я –
Пухнастик! А – ти хто?» Діти вітаються, торкаючись курчатка пальчиком, і
переконуються, що воно й справді м’яке і пухнасте. Якщо дитина ще не говорить і
не називає свого імені, то це за неї робить вихователь. Пухнастик кожному каже
комплімент. Потім вітається з вихователем і звертається до нього.
Пухнастик: Яка у Вас гарна
посмішка!. Це, мабуть тому, що Ви любите усіх цих діток.
Музичний керівник: Діти, а серед ваших іграшок є
м’які й пухнасті? Пошукаємо так і
познайомимо з ними курчатко. (Знайомить)
От ми і познайомили наші іграшки з Пухнастиком. Тепер трохи пограємо.
Музична жестова гра « Познайомимось»
Музичний керівник під фонограму виконує пісню М.Шутя
« Познайомимось», діти за зразком виконують рухи.
1. Наше коло, мов сім’я,
(Широко
розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують
пальцем по колу).
Добрий день усім, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Добрий день усім, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!
(Плескають у долоні в ритмі музики).
2. Наше коло, мов сім’я,
(Широко
розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують
пальцем по колу).
Усміхнись тому, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Усміхнись тому, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!
(Плескають у долоні в ритмі музики).
3. Наше коло, мов сім’я,
(Широко
розводять руки долонями догори).
Друзі ми: іти, і я.
( Показують
пальцем по колу).
Обніми того, хто справа,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вправо).
Обніми того, хто зліва,
( Повертають тулуб до сусіда з нахилом вліво).
Ми – одна сім’я!
Музичний керівник: Дітки у вас усіх є мами, котрих
ви дуже любите. А як називається мама у курчатка? А ми зараз послухаємо музику
про курочку.
Слухання музики « Курочка»
Музичний керівник: Яка звучала музика? Курочка яка?
Музичний керівник: Давайте, ми зараз з вами побудемо на мить
курчатками і поспіваємо пісню про них.
Пісня з рухаими « Курчата» слова Т. Волгіної, музика А. Філіпенка (наслідуючи вихователя)
Пухнастик: Ой ви, мені нагадали про маму, а вона напевно вже хвилюється за мене. Дякую
за гостину. Мені дуже у вас сподобалось. Ви веселі добрі дітки. Можна я ще до
Вас прийду.
Діти , прощаються із курчатком, за бажанням торкаються його пальчиком.

Комментарии
Отправить комментарий